Tramwaje:  [  2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   63    ]   Autobusy:  [  100   106   107   110   111   112   113   115   116   117   122   123   124   126   127   130   131   132   136   138   139   143   148   149   154   155   156   157   158   162   164   166   167   168   169   171   174   175   178   179   184   186   189   195   199   200   205   207   210   212   213   227   232   249   255   256   258   262   267   269   283   295   315   512   606   622   658   918    ]  
Nocne autobusy:  [  N1   N2   N3   N4   N5   N6   N8   N9   N11   N12   N13    ]   Nocne tramwaje:  [  N0    ]   Tramwaje wodne:  [  F5   F6    ]  
Prace serwisowe dot. Systemu Informacji Pasażerskiej. Dane z systemu mogą być nieprecyzyjne

W związku z informacją otrzymaną od gwaranta systemu tj Firmy Qumak, planowany czas zakończenia prac serwisowych w systemie Tristar to koniec bieżącego tygodnia tj. 29.10.2017r.

W związku z tym możliwe są zakłócenia w pracy Systemu Informacji Pasażerskiej skutkujące m.in. brakiem danych lub wyświetlaniem nieprawidłowych estymacji lub wyświetlaniem jedynie czasów rozkładowych na tablicach przystankowych oraz tablicach wirtualnych umieszczonych na stronie www.ztm.gda.pl i www.m.ztm.gda.pl

Nie będą także udostępniane estymacje czasów przyjazdów pojazdów na przystanki w ramach projektu otwarte dane ZTM Gdańsk.
Będziemy na bieżąco informować o postępach prac.
Za utrudnienia przepraszamy

 
Strona główna

Dyrekcja i kierownicy

RODO

Ceny biletów

  Punkty sprzedaży
  Automaty biletowe
Tramwaj wodny

Karta Miejska

Gdańska
    Karta Dużej Rodziny


Ogólnopolska
     Karta Dużej Rodziny


Legitymacja studencka

Kontrola biletowa

Niepełnosprawni

Zezwolenia

Przetargi

Praca

Informacja dla pasażera

Otwarte dane ZTM

Linki

O ZTM

Kontakt

Skargi i wnioski

Reklamacje

strona bip




obrazek karta miejska telefoniczny

BO_2018

PIT_2018