Tramwaje:  [  2   3   5   6   7   8   9   10   11   12   63   68    ]   Autobusy:  [  100   106   107   108   110   111   112   113   115   116   117   118   122   123   124   126   127   129   130   131   136   138   139   143   148   149   151   154   155   156   157   158   162   164   166   167   168   169   171   174   175   178   179   184   186   188   189   199   200   205   207   210   212   213   227   232   255   256   258   262   267   269   283   295   315   512   606   622    ]  
Nocne autobusy:  [  N1   N2   N3   N4   N5   N6   N8   N9   N11   N12   N13    ]   Nocne tramwaje:  [  N0    ]   Tramwaje wodne:  [  F5   F6    ]  
Kontakt

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
ul. Na Stoku 49
80-874 Gdańsk

tel. 58 309-13-23
faks: 58 309-13-23 wew. 402
e-mail: ztm@ztm.gda.pl

Rzecznik Prasowy
kontakt dla mediów
tel. 58 309-13-23 wew 108
e-mail: z.golab@ztm.gda.pl

Dział Organizacji Sprzedaży Biletów:
tel. 58 309-13-23 wew. 405

Sekcja Personalizacji Kart:
tel. 58 309-13-23 wew. 415

Stanowisko ds. Odwołań:
tel. 58 309-13-25

Stanowisko ds. Windykacji Opłat Dodatkowych:
tel. 58 309-13-23 wew. 405

Stanowisko Sprzedaży Hurtowej-Magazyn:
tel. 58 309-13-23 wew. 116

Sekcja Usług Przewozowych:
tel. 58 304-79-18

Sekcja Programowania Rozwoju Komunikacji Miejskiej:
tel. 58 309-13-23 wew. 119

Sekcja Promocji Transportu:
tel. 58 309-13-24

Sekcja Informacji Przystankowej:
tel. 58 304-76-06

Centrala Ruchu:
tel. 58 309-13-22

e-mail: ztm@ztm.gda.pl

 

Punkty reklamacyjne ZTM

1. Punkt reklamacyjny
Gdańsk, ul. Na Stoku 49
parter - pokój 16 / 17
tel. 58 309-13-25
punkt czynny jest w dni powszednie:
pon. - pt. 07.00 – 15.00
Soboty i niedziele – nieczynne

Kasa ZTM
Gdańsk, ul. Na Stoku 49
parter - pokój 116
kasa czynna jest w dni powszednie:
pon. - pt. 07.00 – 14.00
Soboty i niedziele – nieczynne

2. Punkt Obsługi Klienta nr 2
Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9a
tel.  58 341-18-26
Punkt czynny jest w dni powszednie:
pon., śr. 10.00 – 17.30
wt., czw., pt. 07.00 – 14.30
Soboty i niedziele – nieczynne

3. Punkt Obsługi Klienta nr 4
Gdańsk Chełm, ul. Świętokrzyska 15
(pętla tramwajowa Łostowice - Świętokrzyska)
tel. 58 350-90-23

Punkt czynny jest w dni powszednie:
pn., czw., pt. 07.00 - 14.30
wt., śr. 10.00 - 17.30
Soboty i niedziele - nieczynne

Uwagi do rozkładów jazdy i wnioski dotyczące przebiegu linii komunikacji miejskiej w Gdańsku prosimy przesyłać na adres: ztm@ztm.gda.pl
. Zgodnie z :
- art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),
- § 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46), pismo złożone za pomocą poczty elektronicznej powinno zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego

W sprawach dotyczących skarg i interwencji Dyrektor oraz zastępcy Dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku przyjmują, po wcześniejszym umówieniu, w pok. 112, ul. Na Stoku 49 w czwartki w godz. 12:00 ÷ 14:00.

Prezydent Miasta przyjmuje w sprawach skarg i interwencji, po uprzednim umówieniu, w pok. 20 ul. Nowe Ogrody 8/12.

Zastępcy Prezydenta przyjmują w sprawach skarg i interwencji we wszystkie środy, po uprzednim umówieniu, w pok. 20 ul. Nowe Ogrody 8/12.

webmaster [at] ztm.gda.pl

 
Strona główna

Ceny biletów

  Punkty sprzedaży
  Automaty biletowe
Tramwaj wodny

Karta Miejska

Gdańska
    Karta Dużej Rodziny


Ogólnopolska
     Karta Dużej Rodziny


Legitymacja studencka

Kontrola biletowa

Niepełnosprawni

Zezwolenia

Przetargi

Praca

Informacja dla pasażera

Linki

O ZTM

Kontakt

strona bip




obrazek karta miejska obrazek skycash

obrazek mobilet