Tramwaje:  [  2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12    ]   Autobusy:  [  100   106   107   108   110   111   112   113   115   116   117   118   122   123   124   126   127   129   130   131   132   136   138   139   143   148   149   154   155   156   157   158   161   162   164   166   167   168   169   171   174   175   178   179   184   186   188   189   195   199   200   205   207   210   212   213   227   232   255   256   262   267   268   269   283   295   315   512   574    ]  
Nocne autobusy:  [  N1   N2   N3   N4   N5   N6   N8   N9   N11   N12   N13    ]  
Komunikaty

Linie N4, N12 i N13: pilny etap przebudowy ul. Chłopskiej, czasowe zmiany na nocnych liniach autobusowych

W związku z kolejnymi etapami przebudowy ul. Chłopskiej, w noce od 22 do 24.11.2017 r. nastąpią zmiany w funkcjonowaniu nocnych linii N4, N12 i N13. Uwaga! W związku z warunkami meteorologicznymi podany termin prac może ulec zmianie!

obrazek_srodek  więcej ...

Oceń gdańską komunikację miejską

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku zaprasza do wypełnienia ankiety dotyczącej oceny komunikacji miejskiej. To kolejna odsłona badania, którego celem jest poprawa funkcjonowania transportu publicznego w naszym mieście w obszarach wskazanych przez uczestników badania.

obrazek_srodek  więcej ...

Linią 283 do Nowego Portu od soboty, 25.11.2017 r.

Od soboty, 25.11.2017 wydłużeniu ulegnie trasa linii autobusowej 283 od al. Hallera przez ul. Kliniczną, Letnicę aż do Nowego Portu.

obrazek_srodek  więcej ...

Przystanek „Srebrna” i "Przebiśniegowa" dla linii 175 wraca na swoją stałą lokalizację

W związku z zakończeniem prac drogowych na ul. Niepołomickiej:

1) od poniedziałku 13.11.2017 r. przystanek „Srebrna" [1860] dla linii 175 zostanie przeniesiony na swoją stałą lokalizację, na ul. Niepołomicką,

2) od wtorku 14.11.2017 r. przystanek "Przebiśniegowa" [1323] dla linii 175 i N13 zostanie przeniesiony na swoją stałą lokalizację.

obrazek_srodek  więcej ...

Zmiana statusu przystanku „Gronostajowa” dla linii 155

Od poniedziałku 06.11.2017 r., zmianie ulegnie status pary przystanków „Gronostajowa” [1294, 1876] dla linii 155, ze stałego na warunkowy („na żądanie”).

obrazek_srodek  więcej ...

Prace drogowe na ul. Rdestowej w Gdyni, zawieszenie pary przystanków dla linii 171

W związku z pracami drogowymi prowadzonymi w Gdyni w ciągu ulicy Rdestowej, od poniedziałku 30.10.2017 r. do odwołania zawieszona została obsługa pary przystanków „Szafranowa”[8230, 8245] dla linii autobusowej 171.

obrazek_srodek  więcej ...

informacje

Remont Punktu Obsługi Klienta nr 3

Uprzejmie informujemy, że od piątku 24.11 do wtorku 28.11 do godz. 10.00 Punkt będzie nieczynny z powodu remontu.

obrazek_srodek  więcej ...

Honorowanie orzeczeń o niepełnosprawności

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku informuję, że do czasu rozpoczęcia wydawania przez Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności nowych legitymacji dla osób niepełnosprawnych, do bezpłatnych przejazdów niepełnosprawnych dzieci i młodzieży do lat 16 będą uprawniały również orzeczenia o niepełnosprawności wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość osoby uprawnionej.

obrazek_srodek  więcej ...

Prace serwisowe dot. Systemu Informacji Pasażerskiej. Dane z systemu mogą być nieprecyzyjne

W związku z informacją otrzymaną od gwaranta systemu tj. firmy Qumak, planowany czas zakończenia prac serwisowych w systemie Tristar to koniec bieżącego tygodnia tj. 29.10.2017r.

obrazek_srodek  więcej ...

Przeniesienie Kasy Biletowej EMAR na Dworcu Głównym w Gdańsku.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 5 listopada 2017r. Kasa biletowa EMAR (w tunelu) Dworca Głównego w Gdańsku w związku z planowanym remontem tunelu zostanie przeniesiona do pomieszczenia zlokalizowanego po prawej stronie budynku Dworca Głównego PKP. Kasa będzie znajdowała się vis a vis peronów nr 4 i 5.

obrazek_srodek  więcej ...

Płatność gotówką i kartą w 29 biletomatach firmy Mennicy Polskiej S.A.

Od piątku, 20.10.2017 r., we wszystkich 29 biletomatach należących do Mennicy Polskiej S.A. można zakupić bilety ZTM w Gdańsku zarówno płacąc kartą, jak i gotówką.

obrazek_srodek  więcej ...

Prace przy tablicach zewnętrznych Systemu Informacji Pasażerskiej TRISTAR

Od piątku, 22.09.2017 r. Wykonawca „Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR” będzie prowadził prace związane z wymianą uszkodzonych elementów tablic TRISTAR.

obrazek_srodek  więcej ...

Europejski Tydzień Mobilności – ZTM stawia na edukację

Od 2002 roku wrzesień przebiega pod hasłem Europejskiego Tygodnia Mobilności. Od 15 do 22 września br. w Gdańsku zachęcamy do korzystania z komunikacji miejskiej i promujemy alternatywne środki transportu, takie jak rower. 

obrazek_srodek  więcej ...

ZTM blisko mieszkańców – zmiany w komunikacji miejskiej zainicjowane przez gdańszczan dla gdańszczan

W 2017 r. Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku wprowadził szereg zmian w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej na wniosek mieszkańców. Były to zarówno nowe połączenia autobusowe, jak i korekty rozkładów jazdy w celu polepszenia punktualności oraz nowe przystanki „na żądanie”. Europejski Tydzień Mobilności jest doskonałą okazją do tego, by je podsumować.

obrazek_srodek  więcej ...

 
Strona główna

Dyrekcja i kierownicy

Ceny biletów

  Punkty sprzedaży
  Automaty biletowe
Tramwaj wodny

Karta Miejska

Gdańska
    Karta Dużej Rodziny


Ogólnopolska
     Karta Dużej Rodziny


Legitymacja studencka

Kontrola biletowa

Niepełnosprawni

Zezwolenia

Przetargi

Praca

Informacja dla pasażera

Otwarte dane ZTM

Linki

O ZTM

Kontakt

strona bip




obrazek karta miejska obrazek skycash

obrazek mobilet

obrazek skycash